MARKETINGOVÝ MANAŽER, hledáme nového parťáka
MARKETINGOVÝ MANAŽER, hledáme nového parťáka
Chceš naskočit do rozjetého marketingového rychlíku ópéesky a být vším od výpravčího až po strojvedoucího? • Láká Tě vymýšlet a realizovat vlastní marketingové projekty a kampaně? • Rychle se učíš a zvládneš online i offline? • Máš tah na bránu a zkušenosti z oboru?
Přidej se k nám jako:
MARKETINGOVÝ MANAŽER
Hledáme nového parťáka, který se chopí řízení marketingového týmu v Domě Českého Švýcarska v Krásné Lípě.
Budeš mít na starosti:
- Šikovně skloubit strategii online a offline kanálů.
- Koordinovat marketingové a PR aktivity pro České Švýcarsko a jeho krásné turistické poklady.
- Tvořit ohromující marketingové kampaně, spolupracovat s médii, pozvat influencery či novináře na návštěvu do regionu.
- Udržovat jednotný vizuální styl online i offline materiálů.
- Analyzovat a reportovat výsledky.
Co bys měl/a mít v cévéčku nebo alespoň v malíku:
- Minimálně středoškolské vzdělání, vejška je výhodou. Důležité je, co umíš!
- Zkušenosti s vedením marketingových týmů.
- Zručnost v práci s grafickými programy.
- Tvořivá čeština, komunikativní angličtina nebo němčina.
- Organizační nadání, spolehlivost a zodpovědnost.
- Řidičák nejen pro krásné výlety po regionu.
- Výhodou je, pokud se vyznáš v Českém Švýcarsku a cestovní ruch Ti není cizí.
Co Ti nabízíme:
- Plný nebo zkrácený pracovní úvazek, 5 týdnů placené dovolené, možnost částečného home-office.
- Příspěvek na stravování a penzijní připojištění.
- Smysluplnou práci v organizaci s bohatou historií.
- Možnost seberealizace a rozvoje vlastních nápadů.
- Moderní vybavení: telefon, noťas.
- Nástupní plat 35-42 tis.dle zkušeností.
Zaujala Tě naše pracovní nabídka?
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu
nejpozději do 18.09.2023 na ops@ceskesvycarsko.cz.
Nastoupit můžeš ihned nebo dle dohody.
Výběrko bude mít dvě kola.
18.09.2023
e-mail:
ops@
ceskesvycarsko.cz
Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko je státem certifikovanou destinační agenturou, která již dvě desetiletí zajišťuje rozvoj regionu, pečuje o udržitelný cestovní ruch, environmentální vzdělávání, rozvoj turistické infrastruktury, dopravy a destinační management. Společnost sdružuje v rámci Destinačního fondu na 100 aktérů z řad podnikatelů ve službách, obcí, neziskových a rozvojových organizací. Za dvacet let existence se svou činností zasloužila o rozšíření sítě turistických cest a informačních tabulí, vznik řady nových linek včetně napojení na Liberecký kraj a Sasko, dále o rozvoj přeshraniční spolupráce, vzdělávání asi 9500 dětí v rámci environmentálních programů, vznik řady známých produktů cestovního ruchu jako Křinická cyklostezka, Hřebenovka nebo Dráha národního parku, certifikaci regionálních produktů, systém školení průvodců a pracovníků informačních center nebo vznik stálé expozice o přírodě národního parku v Domě Českého Švýcarska.