Soutěžte o pobyt!

Zapojte se do kampaně, soutěžte s námi o pobyt v Českém Švýcarsku!

Během celého září se můžete zapojit do naší soutěže a vyhrát tak víkendový pobyt v Českém Švýcarsku s výletem na elektrokolech pro 2 osoby.

Co proto musíte udělat?
1. Vyfoťte se /udělejte selfie s motivem naší kampaně – např. u billboardu, u polepené tramvaje, u rámečku v metru, s letákem ve vlaku, s tištěným inzerátem v novinách nebo na internetu u svého tabletu, mobilu či počítače…
2. Fotku s vaším krátkým popisem či komentářem umístěte na náš facebookový profil České Švýcarsko – Excelentní destinace - https://www.facebook.com/CeskeSvycarskoops/

Na začátku října vylosujeme výherce.

 

 

Startuje kampaň:
Skutečné zážitky na fotce nenajdete

Krásná Lípa 6.9. 2017 - „Skutečné zážitky na fotce nenajdete“ je název marketingové kampaně, která bude po celý měsíc září propagovat excelentní turistickou destinaci Českosaské Švýcarsko. Kampaň připravila destinační agentura České Švýcarsko v rámci projektu „Turistika s výhledem“, spolufinancovaného z Evropského fondu pro regionální rozvoj.
Kampaň je cíleně směřována na tuzemské návštěvníky, které chceme motivovat k návštěvě tohoto regionu v nadcházejícím podzimním období a prodloužit tak turistickou sezónu. Současně jsme si vědomi, že právě podzim je období, kdy si lze bez problému a v klidu zarezervovat termíny pro nadcházející jarní a letní sezónu. Celkově chceme zvýšit povědomí veřejnosti o jedinečnosti tohoto regionu - příroda a příležitost aktivního poznání - prostě „dovolená v ráji“.

Obsahově je kampaň založena na vizuálu- fotografiích krajiny a je vytvořena tak, aby lákala nejen do českého prostředí, ale i za hranice do Saského Švýcarska. Jak uvedl Zbyněk Linhart (senátor Parlamentu ČR a člen Správní rady o.p.s. České Švýcarska): „Chceme se prezentovat jako jedna přeshraniční turistická destinace. Strategická spolupráce se Saským Švýcarskem už trvá více než deset let a hodláme v ní i nadále pokračovat“.

Cílovou skupinou jsou aktivní lidé (mladé páry do 25 let, rodiny s dětmi 25 – 45 let, aktivní senioři, manželské páry /cestují již bez dětí/ 45 – 60 let, aktivní senioři) se zájmem o „aktivní postoj k životu“, ti, kteří chtějí skloubit moderní potřeby člověka s trvale udržitelným rozvojem = využít, poznávat a chránit, jež mají zájem o poznávání, tuzemskou turistiku a hledají exkluzivitu doma.

Jak vlastní kampaň vypadá:
Billboardy – 140 ploch v 10 městech po celé ČR – Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, České Budějovice a Zlín.
Citylighty - 6 x CLV na letišti Václava Havla;
Polep tramvaje - Praha: 3 linky, 2 linky Brno
Kampaň v metru – rámečky ve vozech metra na trase A
Letáky ve vlaku Praha-Dresden – dvojjazyčný (čj, nj) leták umístěný na sedadlech vlaku na trase Praha – Dresden (s upoutávkou na Českosaské Švýcarsko a tipy na konkrétní cíle z vlaku)
Tisková kampaň – 5 inzerátů v celostátních médiích – Deníky, Blesk, Sport, E15 a Metro
On-line kampaň – bannery na 11 webech s turistickou a cestovatelskou tématikou - Cestovani.idnes.cz, Orbion.cz, Lideazeme.cz, Novinky.cz, Seznam.email.cz, Behej.com, Geocaching.cz, National-geographic.cz, Treking.cz, Turistika.cz, Vyletnik.cz.

   

 

 

 

 

Kontakt pro média:

Mgr. Dana Štefáčková
Tel. + 420 777 819 198
dana.stefackova@ceskesvycarsko.cz

České Švýcarsko o.p.s.
Křinické nám. 1161/10
Krásná Lípa 407 46
Tel: +420 412 383 000
www.ceskesvycarsko.cz

Příloha: 

Tisková zpráva byla publikována v rámci projektu: 

Napsal uživatel Dana Štefi dne .